ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 62237
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۴:۴۹
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
توزیع روزانه 15 هزاربسته غذایی توسط اوقاف گلستان در مرز مهران

توزیع روزانه 15 هزاربسته غذایی توسط اوقاف گلستان در مرز مهران

حجت الاسلام سیف اله سهرابی روز چهارشنبه با اشاره به خدمات این اداره کل به زائران اربعین حسینی به ایرنا اظهار کرد: توزیع غذای گرم و خشکبار میان زائران پیاده اربعین حسینی در مرز مهران از محل کمک واقفان و نیکوکاران استان انجام می شود.به گفته وی؛ پیش بینی می شود در طول 20 روز […]

حجت الاسلام سیف اله سهرابی روز چهارشنبه با اشاره به خدمات این اداره کل به زائران اربعین حسینی به ایرنا اظهار کرد: توزیع غذای گرم و خشکبار میان زائران پیاده اربعین حسینی در مرز مهران از محل کمک واقفان و نیکوکاران استان انجام می شود.
به گفته وی؛ پیش بینی می شود در طول 20 روز استقرار موکب شهدای گلستان در مرز مهران در آبان ماه امسال به 250 هزار زائر پیاده برای حضور در نجف و کربلا خدمات رسانی شود.
او افزود: در مدت استقرار موکب شهدای گلستان حدود 40 نفر در قالب دو گروه به زائران پیاده خدمات ارائه می دهند.
وی همچنین به استقرار روحانیان و انجام فعالیت های فرهنگی در موکب شهدای گلستان اشاره کرد و افزود: با مشارکت شماری از روحانیان در سه نوبت نمازجماعت برای اعضا و زائران پیاده در این موکب برگزارمی شود .
به گفته وی؛ توزیع هدایای فرهنگی مانند سربند، پلاکاردهای کوچک، تصاویر ویژه اربعین، دعا و زیارت اربعین در بین زائران پیاده ابا ‌عبدالله الحسین (ع)از فعالیت های فرهنگی روحانیان در موکب شهدای گلستان است.
حجت الاسلام سهرابی وقف را سنت نیکو و پسندیده برشمرد و گفت: اگر موقوفه ها با توجه به نیازهای روز جامعه وقف شوند چه بسا برای پیاده‌روی‌ اربعین حسینی وقف های خوبی خواهیم داشت.
طیق گزارش اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان، در این استان 4 هزار و 679 موقوفه وجود دارد که 80 درصد از وقف های انجام شده برای اطعام و عزاداری امام حسین (ع) است.
6204/1648
تنظیم : علی اصغر تیموریان ** انتشار: پری سالارنیا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.