ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 6281
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
پیکر مطهر شهید اسحاقیان عصر امروز تشییع می‌شود

پیکر مطهر شهید اسحاقیان عصر امروز تشییع می‌شود

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، پیکر مطهر شهید مهدی اسحاقیان، عصر امروز چهارشنبه از ساعت 17:30 دقیقه از میدان امام(ره) درچه به سمت گلزار شهدای این شهر تشییع می‌شود و در جوار مزار مطهر پدر همسرش، سردار شهید محمد باقر مداح آرام خواهد گرفت. مراسم وداع با این […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، پیکر مطهر شهید مهدی اسحاقیان، عصر امروز چهارشنبه از ساعت 17:30 دقیقه از میدان امام(ره) درچه به سمت گلزار شهدای این شهر تشییع می‌شود و در جوار مزار مطهر پدر همسرش، سردار شهید محمد باقر مداح آرام خواهد گرفت.

مراسم وداع با این شهید مدافع حرم نیز شامگاه سه شنبه 25 خرداد از ساعت 22:30 با سخنرانی حجت‌الاسلام مهدوی ارفع و مداحی برادر سیدرضا نریمانی در بوستان شهدای گمنام کوه سفید درچه برگزار شد.

همچنین مراسم یادبود شهید مهدی اسحاقیان روز پنج‌شنبه 27 خرداد از ساعت 9 الی 12:30  صبح و از ساعت 16 الی 19:30 بعد از ظهر در مسجد مصلی شهر درچه برگزار خواهد شد.

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم،‌ مهدی اسحاقیان از نیروهای لشکر 14 امام حسین(ع) است که عصر روز پنجشنبه، 20خردادماه  در نبرد با تروریست‌های تکفیری در جبهه حلب بر اثر اصابت ترکش مستقیم گلوله خمپاره به سرش به شهادت رسید.

این شهید والامقام پس از شهیدان سید سجاد حسینی و سید یحی براتی، سومین شهید مدافع حرم از شهر درچه اصفهان است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن