ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 67424
  • ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
  • 177 بازدید
  • ارسال توسط :
نخستین رزمواره مدافعان حرم برگزار می‌شود

نخستین رزمواره مدافعان حرم برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، رزمواره مدافعان حرم، در راستای لبیک به مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه انقلابی‌گری و مقاومت مردمی، شبکه رادیویی ایران، مرکز بسیج سازمان صداوسیما، سازمان سینمایی دفاع مقدس و معاونت فضای مجازی برگزار می‌شود. رزمواره مدافعان حرم تلاش دارد تا در […]

رد نشود//نخستین رزمواره مدافعان حرم برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، رزمواره مدافعان حرم، در راستای لبیک به مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه انقلابی‌گری و مقاومت مردمی، شبکه رادیویی ایران، مرکز بسیج سازمان صداوسیما، سازمان سینمایی دفاع مقدس و معاونت فضای مجازی برگزار می‌شود.

رزمواره مدافعان حرم تلاش دارد تا در مقوله دفاع از حریم اهل بیت، تقویت حرکت هنری – رسانه‌ای در حوزه مدافعان حرم، معرفی مدافعان حرم و خانواده‌های آنها به عنوان محصول و رویش انقلاب اسلامی و تقویت روحیه انقلابی و جهادی، قدمی مؤثر بردارد.

بخش فضای مجازی، یکی از بخش‌های این جشنواره فرهنگی و هنری است. در این بخش کاربرانی که دارای شبکه‌های اجتماعی، سایت و وبلاگ و نرم‌افزارهای کاربردی همچنین طرح و تصاویر گرافیکی و پادکست هستند، می‌توانند آثار خود را تا پیش از پایان مهلت ارسال آثار یعنی 15 دی‌ماه سال 96 به دبیرخانه رزمواره ارسال کنند.

علاقمندان برای حضور در نخستین رزمواره مدافعان حرم و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی تلگرام razmvare@ و یا سایت http://www.razmvare.ir مراجعه کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.