ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 68385
  • ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
  • 389 بازدید
  • ارسال توسط :
سازمان ملل: در دو ماه گذشته ۳۲ هزار یمنی دیگر آواره شده‌اند

سازمان ملل: در دو ماه گذشته ۳۲ هزار یمنی دیگر آواره شده‌اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، کمیساریای عالی آوارگان سازمان ملل متحد اعلام کرد تشدید درگیری‌ها در یمن طی دو ماه گذشته منجر به آواره شدن بیش از ۳۲ هزار نفر در این کشور شده است. این کمیساریا در […]

سازمان ملل: در دو ماه گذشته ۳۲ هزار یمنی دیگر آواره شده‌اندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، کمیساریای عالی آوارگان سازمان ملل متحد اعلام کرد تشدید درگیری‌ها در یمن طی دو ماه گذشته منجر به آواره شدن بیش از ۳۲ هزار نفر در این کشور شده است.

این کمیساریا در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد این ۳۲ هزار نفر به حدود دو میلیون نفری اضافه شدند که در پی جنگ در یمن خانه و کاشانه خود را از دست داده اند.

این بیانیه می‌افزاید: «با آغاز زمستان در یمن که در برخی استان‌ها دمای هوا به زیر صفر درجه سانتیگراد می‌رسد، شرایط برای بسیاری افراد دشوارتر شده است، به ویژه برای کسانی که آواره شده اند و در اقامتگاه‌های فاقد امکانات مناسب زندگی می‌کنند که در برابر سرما محافظت شده نیستند».

سخنگوی کمیساریای عالی آوارگان سازمان ملل متحد در این باره خاطر نشان کرد تشدید درگیری‌ها در صنعا و استان‌های الحدیده و شبوه در جنوب یمن، منجر به آوارگی بسیاری شده است. وی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: «ما همچنان شاهد ارتباط بین تشدید درگیری‌ها و تلفات غیر نظامی و آوارگی هستیم».

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.