ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 69514
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
حضور همیشگی مردم در صحنه عامل حفظ انقلاب است

حضور همیشگی مردم در صحنه عامل حفظ انقلاب است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، هدایت الله جمالی پور، عصر پنجشنبه، با حضور در مراسم غبار روبی مزار شهدا و رونمایی از گلزار شهدای مدافع حرم بخش فشافویه ضمن تبریک ایام دهه فجر، طی سخنانی اظهار داشت: قرین شدن دهه فجر امسال با ایام شهادت دخت نبی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، هدایت الله جمالی پور، عصر پنجشنبه، با حضور در مراسم غبار روبی مزار شهدا و رونمایی از گلزار شهدای مدافع حرم بخش فشافویه ضمن تبریک ایام دهه فجر، طی سخنانی اظهار داشت: قرین شدن دهه فجر امسال با ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام برمعنویت دهه فجر افزوده است که انشااله همگی ما بتوانیم رهرو خوبی باشیم.

جمالی پور افزود: صدای رهبر بزرگ ما استقلال آزادی و فریادش نه شرقی نه غربی بود و یکصدایی مردم پیکر استکبار را به لرزه در آورد.

وی با اشاره به اینکه قبل از امام نیز آزادیخواهانی بودند اما نتوانستند مردم را متحد و یکپارچه کنند گفت: نتیجه کار آنها به انسجام ملی ختم نشد ولی امام خمینی توانست مسیر را به درستی  تشخیص دهد و با نگاه تیزبین خود مردم را به عنوان یار و یاور خود انتخاب کرد و در قلب وجان مردم قرار گرفت.

فرماندار ری با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب مردمی است گفت: این انقلاب با همه وجودش به مردم متعلق است و یقینا دشمن به آن نفوذ نمی کند وامام با اصل جمهوریت قرار دادن مردمی بودن انقلاب را به نمایش گذاشت .

وی گفت: وقتی کشور دردوران جنگ تحمیلی دچارمشکل شد امام دوباره مردم را وارد صحنه کرد و ارتش ۲۰ میلیونی را تشکیل داد و این نشانه اعتماد، باور و تکیه امام به مردم بود.

جمالی پور بیان داشت: امام رای مردم را حق الناس معرفی می کرد لذا حکومتی که پایه و اساسش مردم باشند دشمن نمی تواند به آن نفوذ کند و این انسجام و وحدت ملی ما است که عزت ما را در دنیا افزون کرده است و حضور مردم در صحنه سبب حفظ نظام و انقلاب می باشد.

فرماندار ری در ادامه با اشاره به اینکه حفظ اعتماد و باور مردم سبب حفظ نظام و انقلاب است گفت: باورهای مردم توسط مسئولین باید حفظ شود و وظیفه مسئولین خدمت صادقانه و بی دریغ به آنها است و اگر صدای مسئولین غیر از صدای مردم باشد راه برای نفوذ دشمنان باز خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.