ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 71494
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۴:۵۶
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
اعتراف عربستان به کشته شدن دو نظامی خود در درگیری با نیروهای یمنی

اعتراف عربستان به کشته شدن دو نظامی خود در درگیری با نیروهای یمنی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری رسمی عربستان (واس) گزارش داد که دو تن از نظامیان این کشور در درگیری با نیروهای یمنی کشته شده‌اند. بر اساس این گزارش، این دو نظامی سعودی در مرزهای جنوبی عربستان با یمن کشته شده‌اند. نیروهای ارتش و کمیته‌های […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری رسمی عربستان (واس) گزارش داد که دو تن از نظامیان این کشور در درگیری با نیروهای یمنی کشته شده‌اند.

بر اساس این گزارش، این دو نظامی سعودی در مرزهای جنوبی عربستان با یمن کشته شده‌اند.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز گذشته یک فروند موشک زلزال 2 و چندین خمپاره به مرکز تجمع نظامیان سعودی در جبهه الهاملی در بخش مَوزع در تعز شلیک کردند.

روز گذشته همچنین 15 تن از مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن در پی حمله نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور به مواضع آن‌ها در کوه ام الریح در منطقه مجازه در عسیر عربستان کشته شدند.

حملات بی‌وقفه عربستان سعودی به یمن از ششم فروردین 94 آغاز شده است. این حملات که با هدف بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن و در نتیجه سلطه بر این کشور صورت گرفته، نتیجه‌ای به‌جز ویرانی یمن و کشتار هزاران انسان بی‌گناه نداشته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.