ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7152
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳
  • 112 بازدید
  • ارسال توسط :
شهادت گریه ندارد، بی حجابی در جامعه گریه دارد

شهادت گریه ندارد، بی حجابی در جامعه گریه دارد

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دهاقان بیدار، خانم رنجبر همسر شهید مدافع حرم، شهید مسلم خیزاب، فرمانده گردان یا زهرا  با اشاره به اینکه شهادت نشانه استواری است و مرگ تاجرانه و حقانیت ما، به خاطر شهداست، افزود: در جواب کسانی که مطرح می کنند […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دهاقان بیدار، خانم رنجبر همسر شهید مدافع حرم، شهید مسلم خیزاب، فرمانده گردان یا زهرا  با اشاره به اینکه شهادت نشانه استواری است و مرگ تاجرانه و حقانیت ما، به خاطر شهداست، افزود: در جواب کسانی که مطرح می کنند جنگ سوریه به ما چه کار دارد؟ چرا جوانان ما باید بروند و شهید شوند؟ می گویم باور کنید شهادت در راه خدا گریه ندارد، من فکر می کنم بی حجابی های جامعه امروز، جای تأمل و گریه دارد.

وی اذعان داشت: وقتی همسرم تصمیم گرفته بود برای جنگ با گروه تکفیری ها و داعش به جنگ و دفاع از حرم اهل بیت برود، به من گفت: «اگر نگذاری برای دفاع از حرم حضرت زینب بروم فردا خودت جوابگوی حضرت زینب باش.
همسر شهید مسلم خیزاب عفاف و حجاب را دو ارزش مهم در جامعه دانست و تصریح کرد: برای حفظ عفاف و حجاب باید از خود گذشتگی کرد، باید برای حفظ آن ایثار نمود، همسر من نیز به چادر و زن های چادری بسیار احترام می کرد و آنها را مقدم بر هر چیزی می دانست.
وی گفت: چادر پوشیدن زنان ما سخت تر از گلوله ای که به گلوی شهید می خورد، نیست، باید بدانیم اگر چادر سرمان کردیم، باید همه حدود الهی را رعایت کنیم، دشمن از چادر ما بیشتر از تانک و هر سلاحی می ترسد.
خانم رنجبر با تأکید بر حفظ فریضه مهم حجاب گفت: فرزندم در مراسمی که به مناسبت شهادت پدرش در اصفهان برگزار شده بود و از او خواستند سفارشی به مردم بکند، او اینگونه پاسخ داد: خانم ها صورتهایشان را نقاشی نکنند و دکمه مانتوهایشان را هم ببندند، من از صحبتهای محمدمهدی بسیار خجالت کشیدم، زیرا او نمی دانست این مد روز است که خانم ها اینگونه لباس می پوشند، وقتی از او پرسیدم این چه حرفهایی بود که گفتی؟ در جوابم گفت: مادر مگر بابایم نرفت تا این بی حجابی از بین برود، پس چرا آنها اینگونه لباس می پوشند؟ و من که برای شهادت همسرم یک قطره اشک هم نریخته بودم، بعد ازشنیدن سخن فرزندم، بیست دقیقه گریه کردم که چرا محمدمهدی از وضعیت جامعه امروزی رنج می برد؟
همسر شهید مدافع حرم خاطرنشان کرد: شهید مسلم خیزاب در سال ۱۳۹۰ در مقابله با گروه تروریستی پژاک جانباز شد و با ارادتی که به اهل بیت علیه السلام داشت می خواست در هنگام شهادتش نشانه هایی از اهل بیت داشته باشد و به آرزویش رسید، او از من خواسته بود در شهادتش گریه نکنم و ناراحتی من مانع اعزام دیگر همرزمان وی به جبهه نشود، به وصیت شهید فامیل های وابسته اش، سپاه پاسداران و لشکر ۱۴ امام حسین علیه السلام بود.
وی با اشاره به اینکه اگر اهل بیت علیهم السلام عنایت کنند بسیاری از مشکلات رفع می شود، گفت: بعد از شهادت همسرم در مدرسه ای برای سخنرانی دعوت شدم، به دانش آموزان آن مدرسه گفتم اگر می خواهید برای شهید کاری کنید خانم ها بیایند از امروز وضو بگیرند و چادر سرشان کنند، اگر توانستند، تا آخر ادامه دهند، اگر نشد، ۴۰ روز به این امر مداومت کنند، بعد از هفتاد روز مدیر مدرسه با من تماس گرفت و گفت: بیش از یکصد نفر از دانش آموزان مدرسه چادری شده اند و این باعث خوشحالی من بود که توانستم برای ترویج حجاب و حفظ آن کاری کرده باشم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن