ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 73267
  • ۰۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
  • 373 بازدید
  • ارسال توسط :
موج توئیتری کاربران افغان در حمایت از یمن

موج توئیتری کاربران افغان در حمایت از یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، کاربران شبکه های اجتماعی در افغانستان موجی توئیتری در حمایت از مردم مظلوم یمن راه اندازی کرده اند که بازتاب جهانی و منطقه ای وسیعی داشته است. کاربران افغانستانی با هشتگ #چهارسال_جنایت، جنایت های آل سعود  در یمن را یادآور […]

موج توئیتری کاربران افغان در حمایت از یمنبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، کاربران شبکه های اجتماعی در افغانستان موجی توئیتری در حمایت از مردم مظلوم یمن راه اندازی کرده اند که بازتاب جهانی و منطقه ای وسیعی داشته است.

کاربران افغانستانی با هشتگ #چهارسال_جنایت، جنایت های آل سعود  در یمن را یادآور شده و به بررسی ابعاد این جنگ پرداخته اند. پس از شیوع این هشتگ در میان کاربران افغانستانی، تب حمایت از یمن از سوی کاربران سایر کشورها نیز بالا گرفت و این هشتگ را به یکی از پربازدیدترین های توئیتر تبدیل کرد.

به نوشته دری نیوز، تهاجم رژیم سعودی به یمن که در آغاز چهار سالگی قرار دارد تاثیرات مخرب فراوانی بر زیرساخت های این کشور داشته است.

بر اساس گزارشات، روزانه ۵ کودک در حملات آل سعود به یمن جان خود را از دست می دهند. همچینن این جنگ طولانی سبب شده است که کشور یمن در آستانه یک فاجعه انسانی قرار بگیرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.