ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 74226
  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۸:۳۹
  • 114 بازدید
  • ارسال توسط :
صوت تازه منتشر شده از شهیدحججی + دانلود

صوت تازه منتشر شده از شهیدحججی + دانلود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا؛ شهید محسن ححجی در صحبت‌هایی که صدایش توسط دوستانش ضبط شده عنوان کرده است: من حضرت آقا امام خامنه‌ای را به اندازه امام عصر(عج) دوست دارم و قسم می‌خورم که تمام عمرم مدافع ارزش‌ها و آرمان‌های امام(ره) وحضرت آقا خواهم بود. این صحبت‌ها، […]

رد نشود//صوت تازه منتشر شده از شهیدحججی + فایل صوتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا؛ شهید محسن ححجی در صحبت‌هایی که صدایش توسط دوستانش ضبط شده عنوان کرده است: من حضرت آقا امام خامنه‌ای را به اندازه امام عصر(عج) دوست دارم و قسم می‌خورم که تمام عمرم مدافع ارزش‌ها و آرمان‌های امام(ره) وحضرت آقا خواهم بود.

این صحبت‌ها، یکی از فایل‌های صوتی جدید بوده که تا کنون از رسانه‌ای منتشر نشده است.

محسن حججی متولد 21 تیرماه سال 1370 است که از نیروهای ایرانی مدافع حرم بود که در مرداد ۱۳۹۶ در عملیاتی مُستشاری در منطقهٔ «التَنْف»؛ منطقهٔ مرزی بین سوریه و عراق، توسط نیروهای داعش به اسارت درآمد و پس از دو روز به‌دست آنان به‌ شهادت رسید.  همچنین داعش چندی پس از انتشار فیلمی که ادعای به اسارت درآوردن محسن حججی را داشت، اعلام کرد که وی را به شهادت رسانده‌اند. او دهمین عضو از «لشکر زرهی ۸ نجف اشرف» بود که طی جنگ در خاک سوریه شهید شد.

دانلود

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.