ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 74667
  • ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ - ۳:۴۰
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه چهارشنبه تا صبح پنجشنبه

مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه چهارشنبه تا صبح پنجشنبه

اخبار داخلی***********دوحه-ایران و قطر در پایان چهاردهمین دور گفت وگوهای مرزی ، برای ادامه همکاری ها در خلیج فارس توافق کردند. **دوحه-بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت ایران پس از دیدار با «محمد الرومحی» وزیر نفت عمان گفت که تا پایان ماه ژوئن (9 تیر) توافق برای احداث خط انتقال گاز ایران به سلطان نشین عمان […]

اخبار داخلی
*********
**دوحه-ایران و قطر در پایان چهاردهمین دور گفت وگوهای مرزی ، برای ادامه همکاری ها در خلیج فارس توافق کردند.

**دوحه-بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت ایران پس از دیدار با «محمد الرومحی» وزیر نفت عمان گفت که تا پایان ماه ژوئن (9 تیر) توافق برای احداث خط انتقال گاز ایران به سلطان نشین عمان نهایی می شود.

**مشهد-وزیر نیرو گفت: ظرفیت تولید نیروگاه های انرژی پاک و تجدیدپذیر در کشور، طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان برنامه ششم به میزان پنج هزار مگاوات توسعه می یابد.

**تهران-محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران و رییس جمهوری اروگوئه بر توسعه و تعمیق روابط دوجانبه در همه زمینه ها تاکید کردند.

**مهاباد-مدیرعامل سازمان انتقال خون با ابراز امیدواری نسبت به افزایش تولید پلاسمای خون گفت: سال گذشته 200 هزار لیتر پلاسمای خون مازاد بر مصرف کشور صرف ساخت دارو شد.

**ایرنا -علی اکبر ولایتی مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن بازدید از مناطق آزاد شده غوطه شرقی در استان ریف دمشق با نیروهای عملیات کننده در این مناطق دیدار و گفت وگو کرد.

**قزوین-معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری گفت: رونق اقتصادی روستاها و کمک به معیشت ساکنان آن از اولویت های جدی دولت تدبیر و امید به شمار می رود.

**پکن-مدیرکل اداره کنترل تسلیحاتی وزارت خارجه چین گفت که پکن در هر شرایطی و به رغم هر تحولی از توافق هسته ای برجام حراست خواهد کرد.

**تهران-معاون اول رییس جمهوری با بیان این که دولت از دستاورد خود در ایجاد ثبات اقتصادی دفاع می‌کند، گفت: تلاطم ارزی به زیان تولید و بخش خصوصی است.

**تهران-ایران براساس آمار منتشرشده در سال 2018 درباره شاخص جهانی کارآفرینی، با بهبود 13 رتبه‌ای بین 137 کشور جهان به جایگاه هفتاد و دوم رسید.

اخبار خارجی
**********
**تهران-بعد از آنکه ترامپ اعلام کرد که روسیه برای حملات موشکی علیه سوریه «آماده باشد» برخی اعضای کنگره تهدیدهای تویتری وی را زیر سوال بردند اما بعضی سناتورهای جنگ طلب نیز او را به اقدام سریع علیه سوریه ترغیب کردند.

**تهران-«مایک پمپئو» که از سوی رئیس جمهوری آمریکا برای تصدی وزارت خارجه این کشور معرفی شده است، «اصلاح» برجام را جزو اولویت های کاری خود قرار خواهد داد.

**نیویورک-سخنگوی وزارت خارجه آمریکا حمله موشکی انصارالله یمن به ریاض را محکوم کرد اما به بیش از سه سال حمله ائتلاف سعودی به یمن و محاصره این کشور اشاره ای نداشت.

**تهران- «بثینه شعبان» مشاور سیاسی و رسانه ای رئیس جمهوری سوریه درخصوص تهدید آمریکا و متحدان غربی اش علیه این کشور گفت: دیوانگی غربی ها به نفع تروریست ها است.

**تهران-سخنگوی ارتش یمن گفت: پس از حمله موشکی و پهپادی به اهداف نظامی، اقتصادی و زیربنایی در ریاض، جیزان، نجران و عسیر، در روزهای آینده متجاوزان را بیشتر غافلگیر می کنیم.

**لندن-نشریه دیلی تلگراف انگلیس گزارش داد: نخست‌وزیر انگلیس دستور حرکت زیردریایی‌های این کشور را تا محدوده عملیاتی جهت حمله موشکی به سوریه صادر کرده است.

**تهران-سناتور «برنی سندرز» تاکید کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا «اختیارات قانونی» برای افزایش دخالت نظامی این کشور در سوریه ندارد.

**تهران-«استیو منوچین» وزیر خزانه داری آمریکا گفت که ممکن است واشنگتن تحریم های جدیدی علیه ایران وضع کند.

**تهران-ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه به نخست وزیر رژیم صهیونیستی هشدار داد که از اقدامات بی ثبات کننده در منطقه پرهیز کند.

**مسکو-معاون اداره اصلی عملیات ستادکل نیروهای مسلح روسیه با بیان اینکه حمله شیمیایی در دومای غوطه شرقی سوریه صحنه سازی است، گفت: این کار توسط سازمانی موسوم به کلاه سفیدها انجام شده است.

**تهران-شبکه تلویزیونی آمریکای لاتین موسوم به «تله سور»گزارش داد: میخائیل گورباچف رئیس پیشین اتحاد جماهیر شوروی سابق از روسای جمهوری آمریکا و روسیه خواست باعث وخامت اوضاع در منطقه نشوند.

**مسکو -وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای خطاب به آمریکا اعلام کرد: بجای تهدید موشکی به وضع اسف بار شهر رقه رسیدگی کند که براثر بمباران هواپیماهای ائتلاف آمریکایی به شدت تخریب شده است.

**مسکو-رئیس جمهوری روسیه گفت: وضعیت جهان نگران کننده است و هرج و مرج در عرصه بین المللی افزایش می یابد.
شبک**1392

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.