ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76274
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :

کدام کشورها مرگبارترین هوای جهان را دارند +اینفوگرافیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیا شما هوای پاک استنشاق می‌کنید؟ تحقیق جدیدی درباره‌ آلودگی هوا نشان می‌دهد که احتمالاً این‌طور نیست. محققان دریافتند که تقریباً نودوپنج درصد از جمعیت دنیا در مناطقی زندگی می‌کنند که مقدار ذرات ریزشان […]

کدام کشورها مرگبارترین هوای جهان را دارند +اینفوگرافیکبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیا شما هوای پاک استنشاق می‌کنید؟ تحقیق جدیدی درباره‌ آلودگی هوا نشان می‌دهد که احتمالاً این‌طور نیست. محققان دریافتند که تقریباً نودوپنج درصد از جمعیت دنیا در مناطقی زندگی می‌کنند که مقدار ذرات ریزشان بیشتر از حد مجاز دستورالعمل‌های سازمان بهداشت جهانی‌ست. بر‌اساس تحقیقی که در مجلۀ گاردین منتشر شده است، جوامع فقیر بیشتر از همه از این موضوع متضرر می‌شوند.

آلودگی هوا با بیماری و مرگ زودهنگام ارتباط دارد. به گفتۀ محققان، فقط در سال گذشته، استنشاق هوای آلوده در مرگ بیش از شش میلیون نفر در سراسر جهان نقش داشته است.

در همین رابطه اینفوگرافی را در معرض دید شما قرار داده ایم که پس از مشاهده آن  پی خواهید برد که مرگبارترین هوای جهان متعلق به کدام کشورها است.

کدام کشورها مرگبارترین هوای جهان را دارند +اینفوگرافیک

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.