ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7683
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
  • 155 بازدید
  • ارسال توسط :
خدابنده به احترام اولین شهید مدافع حرم تمام‌قد می ایستد/وقتی باب شهادت هنوز باز است

خدابنده به احترام اولین شهید مدافع حرم تمام‌قد می ایستد/وقتی باب شهادت هنوز باز است

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق24،اولین یادواره شهید مدافع حرم شهرستان خدابنده،ذکریا شیری با حضور فرمانده سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان در شب شهادت امام صادق(ع)(جمعه شب 8مردادماه)بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد موسی بن جعفر شهر قیدار برگزار می شود. ولی اله […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق24،اولین یادواره شهید مدافع حرم شهرستان خدابنده،ذکریا شیری با حضور فرمانده سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان در شب شهادت امام صادق(ع)(جمعه شب 8مردادماه)بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد موسی بن جعفر شهر قیدار برگزار می شود.

ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق24 اظهار کرد: سردار جهانبخش کرمی،فرمانده سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان سخنران این برنامه خواهد بود و عبدی فرزند شهید نیز مدیحه سرائی می کند.

وی افزود: هنوز باب شهادت باز است و ما هر روز شاهد  شهادت بهترین عزیزانمان به عنوان مدافع حرم در کشور سوریه هستیم لذا بر ما فرض و واجب است یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را  همانند شهدای دوران دفاع مقدس زنده نگه داریم، بر همین اساس اولین یادواره شهدای مدافع حرم در شهرستان  خدابنده برگزار می شود.

فرمانده سپاه خدابنده ادامه داد: شهید ذکریا شیری سال گذشته برای دفاع از حریم انقلاب و حرم اهل‌بیت(س) در مقابل تجاوز تروریست‌های تکفیری به سوریه اعزام و در روزهای نخست آذرماه سال۹۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

شایان ذکر است که پاسدار مدافع حرم، شهید ذکریا شیری یکم آذر ماه سال 1365 در خدابنده‌ زنجان به دنیا آمد و در چهارم آذر ماه سال گذشته در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در کشور سوریه به درجه رفیع شهادت رسید و پیکر مطهر این شهید گرانقدر در منطقه به جا مانده و تاکنون به کشور بازنگشته است و  از شهید ذکریا شیری، یک دختر به نام فاطمه 4 ساله و یک پسر به نام محمد صدرا  2 ماهه به یادگار مانده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن