ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 79480
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲:۵۳
  • 66 بازدید
  • ارسال توسط :
شمار تلفات جنگ یمن از 35 هزار تن گذشت

شمار تلفات جنگ یمن از 35 هزار تن گذشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه خبری ‘المسیره’ المتوکل در کنفرانس مطبوعاتی در صنعا تصریح کرد، گزارش ها حاکی است که در این مدت 11 هزار و یک یمنی از جمله دو هزار و 230 کودک و یکهزار و 698 زنی یمنی شهید شدند.وزیر بهداشت عمومی و مسکن یمن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه خبری ‘المسیره’ المتوکل در کنفرانس مطبوعاتی در صنعا تصریح کرد، گزارش ها حاکی است که در این مدت 11 هزار و یک یمنی از جمله دو هزار و 230 کودک و یکهزار و 698 زنی یمنی شهید شدند.
وزیر بهداشت عمومی و مسکن یمن در ادامه اظهار داشت: مجموع زخمی های یمن از آغاز حملات عربستان 22 هزار و 215 تن برآورد می شود که از این تعداد سه هزار و 248 تن کودک و دو هزار و 645 زن هستند، علاوه بر آن شمار معلولان ما نیز به یکهزار و 81 نفر رسیده است.
المتوکل از سازمان ملل متحد و دیگر نهادهای جهانی خواست برای توقف حملات عربستان، شکسته شدن محاصره، بازگشایی ورودی های زمینی، هوایی و دریایی برای انتقال بیماران به خارج و نیز ورود دارو و دیگر وسایل اولیه پزشکی به یمن وارد عمل شوند.
وزیر بهداشت عمومی و مسکن یمن همچنین حمله متعمدانه اخیر ائتلاف عربی به مراکز بهداشتی و درمانی را به شدت محکوم کرد.
ائتلاف خودخوانده عربی به سرکردگی عربستان چند روز گذشته در اقدامی که سراسر نقض قوانین بین المللی است، یک مرکز بهداشتی و درمانی متعلق به ‘سازمان پزشکان بدون مرز’ در شهرستان ‘عبس’ واقع در استان حجه در شمال غرب یمن را بمباران کرد.
اعلام تلفات جانی مردم یمن در حملات ائتلاف عربی پس از آن صورت می گیرد که وزارت دارایی صنعا اسفندماه 96 اعلام کرد، درآمد کشور از مارس 2015 (فروردین 94) تا نوامبر 2017 (آبان 96) نسبت به دوران پیش از تجاوز عربستان و متحدانش، 86 درصد کاهش نشان می دهد.
عربستان و امارات با تشکیل یک ائتلاف خودخوانده و با چراغ سبز آمریکا از ششم فروردین ماه 96 به بهانه بازگرداندن 'عبدربه منصور هادی' رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن به قدرت، حملات همه جانبه خود به این کشور فقیر عربی را آغاز کردند.
شبس**9363*1613*

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.