ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 79503
  • ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۵:۲۳
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
مواضع مزدوران ائتلاف سعودی موشکباران شد/ شلیک «بدر 1» به شهر نظامی الفیصل

مواضع مزدوران ائتلاف سعودی موشکباران شد/ شلیک «بدر 1» به شهر نظامی الفیصل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المسیره، یگان موشکی انصار الله یمن با شلیک یک فروند موشک بالستیک از نوع بدر۱ شهر نظامی الفیصل واقع در جیزان عربستان را هدف قرار داد. بر اساس گزارش رسانه‌های سعودی ساکنان منطقه جیزان عربستان بامداد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المسیره، یگان موشکی انصار الله یمن با شلیک یک فروند موشک بالستیک از نوع بدر۱ شهر نظامی الفیصل واقع در جیزان عربستان را هدف قرار داد.

بر اساس گزارش رسانه‌های سعودی ساکنان منطقه جیزان عربستان بامداد امروز صدای انفجار‌های شدید در آسمان این منطقه را شنیدند.

همچنین نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در یک حمله غافلگیرانه مواضع مزدوران ائتلاف سعودی در مناطق الجسیمه و تبه العلم در استان البیضاء واقع در جنوب شرق صنعاء را هدف قرار دادند که به دنبال آن ده‌ها تن از آن‌ها به هلاکت رسیده و یا مجروح شدند.

نیرو‌های مقاومت یمن همچنین مواضع مزدوران ائتلاف سعودی در مناطق شجع و غرب الحماد واقع در نجران را با تعداد زیادی از موشک‌های کاتیوشا و خمپاره هدف قرار دادند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.