ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 8532
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۶:۲۲
  • 170 بازدید
  • ارسال توسط :
مذاکرات 5+1 با ایران به دلیل رشادت‎های امثال “حاج قاسم” بود نه دیپلماسی لبخند

مذاکرات 5+1 با ایران به دلیل رشادت‎های امثال “حاج قاسم” بود نه دیپلماسی لبخند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از بهشهر، حجت‎الاسلام محمداسماعیل کاظمی جمعه‌شب در یادواره شهدای مدافع حرم این شهرستان که در حسینیه قتلگاه بهشهر برگزار شد، با اشاره به مذاکرات ایران و 5+1 اظهار کرد: آیا وقتی که به ایران پیشنهاد مذاکره می‌دادند، زمانی بود که در حال […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از بهشهر، حجت‎الاسلام محمداسماعیل کاظمی جمعه‌شب در یادواره شهدای مدافع حرم این شهرستان که در حسینیه قتلگاه بهشهر برگزار شد، با اشاره به مذاکرات ایران و 5+1 اظهار کرد: آیا وقتی که به ایران پیشنهاد مذاکره می‌دادند، زمانی بود که در حال له شدن بودیم یا یقین پیدا کردند که ما از مرحله شکست عبور کردیم؟ اگر به اذعان برخی‌ها در مرحله شکست قرار داشتیم آیا آمریکا و چند ابرقدرت دنیا نیازی داشتند که با ایران بنشینند و مذاکرات تشکیل شود؟

وی افزود: مذاکرات به خاطر رشادت‌های امثال حاج قاسم سلیمانی‎ها و نیروهای آنها بود نه سیستم دیپلماسی لبخند و عکس‌های سلفی شماها! اندکی که چشم‌های خود را باز کنید و در خارج از کشور بروید، می‌بینید که باتلاق حاج قاسم‌ها که سربازان ولایت هستند، دشمن را خوب می‌شناسند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به وجود عده‎ای که به دنبال اختلاف‌افکنی در کشور هستند، گفت: اکنون می‌فهمیم که امام خمینی(ره) واژه‌ای به نام وحدت را برای چه راه‌اندازی کرد؟ امروز عده‎ای به نام اهل بیت(ع) با عمامه و بدون عمامه با تشییع انگلیسی حتی در هیئت‌های مذهبی نیز رسوخ پیدا کردند تا وحدت را از بین ببرند.

وی با اشاره به ضرورت بصیرت و فهم سیاسی در حوادث امروز داخل و خارج بیان کرد: عده‎ای در روز فوت همسر پیامبر (ص) در لندن تظاهرات خوشحالی برگزار می‎کنند و پس از آن عده‌ای در پاکستان و در محله شیعه‌نشین عملیات انتحاری و بمب‌گذاری انجام می‌دهند و آن‎وقت بیانیه صادر می‎کنند که "این به آن در!" و وقتی بررسی می‌شود، معلوم می‎شود که سرچشمه و حامی هر دو اتفاق، یک گروه بوده است.

کاظمی تصریح کرد: اگر فهم سیاسی را دشمن از افراد جامعه بگیرد، آن ‎وقت هر کاری که بخواهد با مملکت و ناموس مردم انجام می‌دهد، باید از ایران بیرون بروید تا بدانید نگاه کشورهای دیگر به ولایت چیست، اما در داخل عده‌ای شیطنت می‌کنند تا برای آن، معادل‌سازی کنند.

وی ادامه داد: در سوریه وقتی که فرمانده نیروی هوایی این کشور پس از مدتی با مبانی تشیع آشنا شد و رهبر انقلاب اسلامی را برای خود مرجع تقلید انتخاب کرد، به سردار سلیمانی اصرار ورزید که باید رهبر را ببیند، بالاخره این دیدار اتفاق افتاد و او وقتی به سوریه بازگشت، ابتدا عکس رهبر را در اتاق کار خود در بالا و زیر آن نیز عکس بشار اسد را قرار داد، این چیزهاست که ابرقدرت‌های دنیا را با اسم مذاکره به زانو در می‎آورد.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: عده‎ای در درون کشور به دنبال کاری هستند که اقتدار نظام و ولایت فقیه را کم کنند اما در هر لباسی که باشند، کور خوانده‌اند.

کاظمی با بیان اینکه کسانی که در سوریه به دنبال تعامل با سلفی‌های تکفیری هستند، بدانند که این‌ها قابل اعتماد نیستند و بدانند داشتن تفکراتی به نام تفکر شیعه نخستین مشکل و معضل آنها است، لذا آقای عمامه به سر! اگر می‎خواهی به دنبال تعامل باشی، ابتدا باید قید دین و ناموس خود را بزنی و پس از آن، هر کاری دلت می‌خواهد انجام بده، مگر نمی‌بینی با شیعه و نوامیس شیعه در عراق و سوریه چه کردند؟!

وی تصریح کرد: مگر نمی‎دانید که این تفکر سلفی تکفیری در جریان حمله به مدینه با صحابه پیامبر چه کرد؟ و پس از آن نیز، روی پیشانی‌های خود داغ پنهانی زدند و اسب‌ها را در داخل مسجد در درون حجره‎ای که قبر پیامبر(ص) قرار داشت، اسب‎ها را تا مدت‌ها بستند تا مردم را از مسجد پیامبر متنفر و از قبر پیامبر روی‌گردان کنند.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: آنها امروز اگر خدایی نکرده وارد ایران شوند، به ناموس شیعه و حرم امام رضا(ع) نیز رحم نمی‌کنند، حالا عده‎ای می‎گویند که مدافعان حرم برای پول به سوریه رفتند، اگر دین ندارید لااقل شرف و مروت داشته باشید، آری! با این قبیل تفکرات بود که به صحابی پیامبر (ص) اهانت و به قبور مطهر تعرض کردند.

کاظمی در پایان با اشاره به حضور خانواده شهدای مدافع حرم بهشهر که زینت‎بخش مجلس شهدای خود هستند، گفت: باید دست و پای رزمندگان مدافع حرم را ببوسیم و افتخار کنیم و بگوییم که ما مردم سختی‌های متعدد را به جان می‌خریم، زیرا شما مرزهای ایران را توسعه داده و حفاظت می‎کنید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از فارس، شهرستان بهشهر دارای دو شهید مدافع حرم به نام‎ سرداران حاج رحیم کابلی و حاج حبیب‌الله (بهمن) قنبری است که پیکر مطهر شهید کابلی به وطن بازنگشته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن