ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 85876
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :
کشته شدن دهها نیروی ائتلاف سعودی در حملات مختلف نیروهای یمنی

کشته شدن دهها نیروی ائتلاف سعودی در حملات مختلف نیروهای یمنی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بنا به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ‌های منابع محلی در یمن در 24 ساعت گذشته، در اثر چندین عملیات نیروهای یمنی علیه نیروهای ائتلاف سعودی، دهها تن کشته و زخمی شده‌اند. به نوشته خبرگزاری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بنا به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ‌های منابع محلی در یمن در 24 ساعت گذشته، در اثر چندین عملیات نیروهای یمنی علیه نیروهای ائتلاف سعودی، دهها تن کشته و زخمی شده‌اند.

به نوشته خبرگزاری رسمی یمن (سبأنت)، این تعداد تلفات نیروهای مهاجم به یمن در اثر عملیات‌های نیروهای یمنی، تک تیراندازها و حملات پهپادهای ارتش یمن بوده است.

یک منبع نظامی به این خبرگزاری گفته است که در پهپاد نیروهای یمنی نشست فرماندهان نیروهای متجاوز و نیروهای وفادار به منصورهادی را در منطقه «الجریبات» در استان «بیضاء» را هدف قرار داده است. به گفته‌ی وی این هدف‌گیری به دقت انجام شده است.

در استان «الجوف» در شمال یمن نیز چندین شبه نظامی وابسته به ائتلاف سعودی هنگام تلاش برای ورود به منطقه «حام» در اثر انفجار یک مین کشته شدند. همچنین در شهرستان‌های «خب» و «الشعف» در همین استان نیز پایگاه این نیروها هدف توپخانه نیروهای یمنی قرار گرفت.

تک تیراندازان یمنی نیز در منطقه «الشریجه» در استان «لحج» در جنوب یمن هفت شبه نظامی وابسته به ائتلاف سعودی را از پا در آوردند.

یک منبع یمنی نیز از تسلط نیروهای یمنی به چندین موضع در صحرای «الاجاشر» در استان نجران خبر داده و گفته است که در جریان شلیک تک تیراندازان یمنی سه نظامی سعودی در این منطقه کشته شده‌اند. دو خودروی آن‌ها نیز مورد هدف قرار گرفته که همه‌ی سرنشینانش کشته شده‌اند.

توپخانه ارتش یمن در داخل خاک عربستان در استان‌های جیزان و نجران، در مرز با یمن، محل حضور نیروهای سعودی را هدف قرار داد که در اثر آن تعداد نا مشخصی از نظامیان سعودی کشته شدند.

روز گذشته (یکشنبه) نیز یگان موشکی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن دو فروند موشک «زلزال 1» را به سمت پایگاه‌های نظامی در جازان و نجران واقع در جنوب عربستان شلیک کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن