ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8692
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :

جایی برای برنامه‌های منافی شهدا وجود ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در یادواره کشوری مدافعان حرم که عصر پنجشنبه ۲۵ شهریور در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد، تصریح کرد: خانواده‌ها و علاقه‌مندان به راه شهدا باید بدانند که خداوند برای شهدای مدافع حرم  و ایثارگران این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در یادواره کشوری مدافعان حرم که عصر پنجشنبه ۲۵ شهریور در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد، تصریح کرد: خانواده‌ها و علاقه‌مندان به راه شهدا باید بدانند که خداوند برای شهدای مدافع حرم  و ایثارگران این عرصه اجر عظیمی در نظر گرفته و به آن‌ها شش بشارت داده است.

وی افزود: بشارت اول همین اجر عظیم است، بشارت دوم بشارت بهشت الهی است به طوری که فرشتگان بر این شهدا که بندگی خدا و ربوبیت پروردگار را پذیرفتند و ایستادگی کردند نازل می شوند و شور و شوق آنان نیز حاصل نزول همین فرشتگان است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: شهدای مدافع حرم به قدری ایستادگی دارند که اگر از منطقه خودشان برای اعزام آن‌ها بهانه بیاورند به هر طریق که شده از مناطق دیگر خود را برای دفاع به حرم می‌رسانند و این در واقع همان حیات طیبه است.

وی خاطرنشان کرد: بشارت سوم این است که شهدا نمرده‌اند بلکه زنده هستند و نزد پروردگار خود روزی می‌خورند به همین دلیل است که دل‌ها تحت تأثیر آن‌ها قرار می‌گیرد و با شهدا ارتباط برقرار می‌کنند.

عابدینی تصریح کرد: شهدا مبلغان دین و ادامه دهندگان راه انبیا هستند و تمام شهدا اعم از شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم و دیگر شهدا این چنین هستند، شهدا همچنین حامیان مستضعفین هستند همانطور که مستکبران، مردم مظلوم را به خاک و خون می‌کشند و اطفال را نابود می‌کنند، مدافعان حرم با اختیار خود از مظلومان دفاع می‌کنند تا مظلومان بدانند تنها نیستند.

وی یادآور شد: شهدای مدافع حرم ولایتمدار بودند و ولایت ولی امر(عج)، ولایت امام حسین(ع) و ولایت نایب امام زمان(ع) را پذیرفتند به طوری که توانستند با اقتدار قدرت اسلام را به مناطق و کشورهای دیگر نشان دهند.

وی در ادامه عنوان کرد: شهدای مدافع حرم با اقتدار از نظام دفاع کردند. ما نیز به تبعیت از آن‌ها  نمی‌گذاریم مملکت ما به تهاجمات فرهنگی آلوده شده و زشت نشان داده شود. برنامه‌هایی مانند فصل شیدایی و برگزاری همین یادواره نشان می‌دهد که در شهر ما جایی برای فعالیت‌های منافی شهدا وجود ندارد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن