ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 86980
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۵:۱۶
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
برپایی موکب اربعین لرستانی‎ها در سامرا

برپایی موکب اربعین لرستانی‎ها در سامرا

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از لرستان، حجت‎الاسلام طباطبایی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان دوشنبه، 20 شهریور در جمع خبرنگاران، در رابطه با فعالیت اوقاف لرستان در مراسم اربعین امسال، اظهارکرد: امسال اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان، موکب پیاده‎روی اربعین را در سامرا برپا خواهد […]

برپایی موکب اربعین لرستانی‎ها در سامرا

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از لرستان، حجت‎الاسلام طباطبایی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان دوشنبه، 20 شهریور در جمع خبرنگاران، در رابطه با فعالیت اوقاف لرستان در مراسم اربعین امسال، اظهارکرد: امسال اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان، موکب پیاده‎روی اربعین را در سامرا برپا خواهد کرد.
وی ادامه داد: برای دریافت کمک‌های مردمی جهت ارائه خدمات در ایام اربعین حسینی، اعلام آمادگی کرده‎ایم و به‌صورت هدفمند، کار دریافت کمک‌ها آغاز شده است.
طباطبایی با اشاره به همکاری چند استان در برپایی این موکب، اضافه کرد: به‌منظور ارائه خدمات به زائران اربعین، تنها موکب لرستانی‌ها در شهر سامرا خواهد بود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان از آغاز فعالیت خادمان افتخاری در این موکب خبر داد و گفت: فعالیت در موکب سپاه در شهر سامرا آغاز شده و ۷۵ خادم افتخاری زن و مرد نیز به‌منظور ارائه خدمات به زائران در این موکب حضور دارند.
وی با اشاره به اعزام روحانی و بسیجی همراه با کاروان‌های اعزامی به شهر‌های نجف و کربلا در ایام اربعین حسینی، ادامه داد: مقرر شده با کاروان‌های اعزامی روحانی و بسیجی نیز به کشور عراق اعزام شده تا کار روایت و همچنین مداحی را در طول سفر انجام دهند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن