ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 87900
  • ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۷:۲۲
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
موکب های آذربایجان غربی به 56 هزار زائر اربعین خدمات می دهند

موکب های آذربایجان غربی به 56 هزار زائر اربعین خدمات می دهند

سید حسن حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: موکب های این استان نیز آماده است روزانه 24 هزار زائر را در مسیرهای سامرا، مرز خسروی، کربلا و در مسیرهای مابین کربلا و نجف اسکان دهند.وی ادامه داد: همچنین یک موکب مرزی ویژه بازرگان برای زائران خارجی تدارک دیده شده است […]

سید حسن حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: موکب های این استان نیز آماده است روزانه 24 هزار زائر را در مسیرهای سامرا، مرز خسروی، کربلا و در مسیرهای مابین کربلا و نجف اسکان دهند.
وی ادامه داد: همچنین یک موکب مرزی ویژه بازرگان برای زائران خارجی تدارک دیده شده است تا زائران اهل ترکیه و جمهوری آذربایجان بعد از استراحت در این موکب عازم کربلای معلی شوند.
وی اضافه کرد: تاکنون 12 موکب از این استان برای ارائه خدمات به زائران امام حسین (ع) اعلام آمادگی کرده اند که مجوز 9 موکب صادر شده و مابقی نیز در دست اقدام است.
وی بیان کرد: علاقه مندان به راه اندازی موکب می توانند برای دریافت مجوز به عتبات عالیات شهرستان ها و مرکز استان مراجعه کرده و با ارائه مدارک لازم پروانه فعالیت دریافت کنند.
مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان غربی گفت: مردم این استان در 2 سال گذشته 18 میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات در کربلا، نجف، سامرا، کاظمین و سوریه کمک کردند که این رقم قابل مقایسه با کمک های انجام شده در 11 سال گذشته نیست.
وی افزود: اهدای 450 تن سیمان، 100 تخته فرش و یکهزار و 500 متر سنگ از دیگر کمک های مردم استان برای بازسازی عتبات عالیات در این مدت بوده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا شماره حساب های 1225812717851 بانک انصار و 6041111 بانک رسالت پذیرای کمکهای مردی به ستاد اربعین هستند.
8135/2093
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن