ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89016
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
  • 152 بازدید
  • ارسال توسط :
خدمت‌گزاری موکب مردمی اصفهانی‌ها به زائران در ایام اربعین حسینی

خدمت‌گزاری موکب مردمی اصفهانی‌ها به زائران در ایام اربعین حسینی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیدعلی موسوی مدیرموکب حضرت زهرا(س) اصفهان در باره برپایی موکب حضرت زهرا(س) در اربعین حسینی اظهار داشت:  امسال در ایام اربعین حسینی موکب حضرت زهرا(س) در چند  قسمت خدمت‌گزار زائران حسینی خواهد بود. وی افزود: این موکب در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیدعلی موسوی مدیرموکب حضرت زهرا(س) اصفهان در باره برپایی موکب حضرت زهرا(س) در اربعین حسینی اظهار داشت:  امسال در ایام اربعین حسینی موکب حضرت زهرا(س) در چند  قسمت خدمت‌گزار زائران حسینی خواهد بود.

وی افزود: این موکب در سال 1396 با همکاری مردم اصفهان  و جمعی از مجموعه‌های فرهنگی و هیأت‌های مذهبی از جمله هیأت‌های رزمندگان اسلام، انصارالحسین(ع)، حضرت اباالفضل(ع)، هیأت دارالاسلام و همچنین جمعی از دوستان سازمان حج و زیارت تشکیل شده است.

مدیر موکب حضرت زهرا(س) ادامه داد : موکب حضرت زهرا(س) به عنوان یکی از موکب‌های مردم‌نهاد است که در جوار حرم سیدالشهدا و در 200 متری حرم مطهر در یک ساختمان نیمه‌کاره از عزیزان حسینی عراقی به صورت رایگان دریافت شده برقرار است.

وی با اشاره به خدمات موکب حضرت زهرا(س) در ایام اربعین اذعان داشت : این موکب به صورت شبانه‌روزی و رایگان خدمات فرهنگی ، پذیرایی، اسکان و درمان زائران حسینی را خواهد داشت.

موسوی یادآور شد: موکب حضرت زهرا در سال گذشته 18 شب اسکان برای 80  هزار نفر و 12 شب پذیرایی کامل برای 240 هزار نفر از زائران حسینی را داشته است.

 وی با اشاره به اهمیت مباحث فرهنگی در برنامه‌های این موکب در ایام اربعین تصریح کرد: بحث فرهنگی دومین اولویت موکب حضرت زهرا(س) بوده  به طوری که صبح‌ها  با مناجات امیرالمؤمنین(ع) و نماز جماعت در 6 طبقه ساختمان شروع می‌شد و با برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و عزاداری حضرت سیدالشهدا در طول شبانه‌روز ادامه پیدا می‌کرد.

مدیر موکب حضرت زهرا(س) خاطر نشان کرد : این ساختمان هیچ‌گونه امکاناتی از قبیل آب و برق نداشته و تمام امکانات موردنیاز از جمله تخلیه نخاله‌های ساختمانی، تأمین آب و برق و همچنین فرش کردن آن با امکاناتی که از اصفهان آورده شده بود انجام شد.

وی در پایان بیان کرد: برنامه‌های این مجموعه از دو ماه گذشته مصادف با عید غدیر با پخت آش نذری شروع شده و به صورت هفتگی ادامه دارد و دفتر موکب واقع در خیابان احمدآباد ، خیابان نظام ملک به شکل خودجوش و مردمی و به صورت شبانه‌روزی در حال آماده‌سازی مقدمات خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی به مدت 20 شبانه‌روز است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن