ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 89622
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
ادای احترام به کودکان شهید مدافع حرم

ادای احترام به کودکان شهید مدافع حرم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیران کل و نمایندگان دستگاه‌های فرهنگی عضو کمیته کودک هفته ملی کودک در ششمین روز از هفته کودک، با حضور در منزل شهید اکبر عبدالله نژاد با ۳ فرزند کودک ایشان، ادای احترام کردند. در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیران کل و نمایندگان دستگاه‌های فرهنگی عضو کمیته کودک هفته ملی کودک در ششمین روز از هفته کودک، با حضور در منزل شهید اکبر عبدالله نژاد با ۳ فرزند کودک ایشان، ادای احترام کردند.

در این مراسم مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان فارس گفت: به گفته رهبر معظم انقلاب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کمتر از خود شهادت نیست، لذا برگزاری یادواره ها، سرکشی از خانواده شهدا و کمک به پیشرفت فرزندان شهدا نیز از مصادیق ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

رجبعلی راهی، افزود: خوب است که این برنامه‌ها و دیدار با خانواده شهدا محدود به یک روز و یک مناسبت نباشد و مدیران کل دستگاه‌ها برای دلجویی و رسیدگی به امور خانواده و فرزندان شهدا، در ایام مختلف سال و با برنامه ریزی مناسب در منزل شهدا حاضر شوند.

در این دیدار هدایای دستگاه‌های مختلف به همسر و فرزندان شهید عبدالله نژاد اهدا شد.

سرهنگ پاسدار شهید اکبر عبدالله نژاد، در سال ۱۳۹۳ در منطقه سراوان در درگیری با اشرار به فیض شهادت نائل شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن