ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92469
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۷
  • 433 بازدید
  • ارسال توسط :

ده‌ها مزدور سعودی در شمال یمن کشته شدند

ایرنا: ده ها مزدور سعودی در حمله نافرجام به شرق «جبل النار» نزدیک جیزان عربستان در مرز شمالی یمن با آن کشور، کشته و زخمی شدند. به نقل از شبکه خبری المسیره، یک منبع نظامی گفت که پیشروی مزدوران سعودی به شرق جبل النار که با مشارکت ده ها خودروی نظامی و پوشش هوایی عربستان […]

ایرنا: ده ها مزدور سعودی در حمله نافرجام به شرق «جبل النار» نزدیک جیزان عربستان در مرز شمالی یمن با آن کشور، کشته و زخمی شدند.

به نقل از شبکه خبری المسیره، یک منبع نظامی گفت که پیشروی مزدوران سعودی به شرق جبل النار که با مشارکت ده ها خودروی نظامی و پوشش هوایی عربستان برای ساعاتی ادامه داشت، بی نتیجه ماند.

وی تاکید کرد که در این حمله ده ها مزدور سعودی کشته و زخمی شدند و چند خودروی نظامی نیز منهدم و مقادیری سلاح نیز به غنیمت گرفته شد.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن امروز همچنین از پیشروی مزدوران ارتش سعودی در شهرستان حیزان، جلوگیری و خسارت های زیادی به آنها وارد کردند.

عربستان و امارات از ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کردند تا به بهانه بازگرداندن رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشانند.

تجاوز عربستان و امارات به یمن تاکنون منجر به کشته شدن بیش از 16 هزار یمنی بی گناه و ویرانی زیر ساخت های این کشور شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن