ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 92632
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
انقلاب اسلامی یکی از سنت های الهی است/ برخی مسئولان نان انقلاب را می خورند و رویای غرب در سر دارند

انقلاب اسلامی یکی از سنت های الهی است/ برخی مسئولان نان انقلاب را می خورند و رویای غرب در سر دارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛حجت الاسلام محد  تقی رهبر در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان ضمن تبریک میلاد پیامبر  (ص) و امام صادق (ع) اظهار کرد: حضرت علی در توصیف حضرت محمد(ص) می فرمایند خدای متعال ازلحظه ای که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛حجت الاسلام محد  تقی رهبر در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان ضمن تبریک میلاد پیامبر  (ص) و امام صادق (ع) اظهار کرد: حضرت علی در توصیف حضرت محمد(ص) می فرمایند خدای متعال ازلحظه ای که پیامبر متولد شد یکی از بهترین فرشتگان خود  را به مراقبت و آموزش پیامبر قرار داد.

امام جمعه موقت اصفهان عنوان کرد:  آن کسی که در کنار پیامبر همراه و همگام از همان ابتدا بود حضرت علی(ع) بود.

وی افزود: نگذاریم سنت های الهی از بین برود یکی از آنها انقلاب اسلامی با آرمان الهی است که نباید کم رنگ شود.

حجت السلام رهبرتصریح کرد: در مورد حجاب در برخی موارد بی توجهی شده و در برخی موارد بی توجهی به موازین اسلامی در بازار را هم می بینیم.

وی اضافه کرد: در مقابل زورگویی های غربی و شرقی استوار باشیم در این یکی دو سه ساله بسیار سستی به خرج داده ایم که باید توبه کنیم.

مسئولی که زندگی بدون دغدغه دارد چطور می تواند رضایت توده های مردم را جلب کنند؟

امام جمعه موقت اصفهان گفت: مسئولان کشور نباید از صدر نشین های مفرح باشند تا درد مردم را بفهمد کسی که در زندگی بدون دغدغه زندگی کرده چطور می تواند رضایت توده های مردم را جلب کنند.

وی ادامه داد:نظامی در کشور ما انتخاب شده است که تنش نداشته باشیم و به مشترکات ادیان توحیدی که در کشور ما هست توجه می کنیم و این وحدت اسلامی باید حفظ شود.

اختلاف سلیقه ها با گفتگو قابل حل است

حجت السلام رهبر تاکید کرد: امت باید در برابر دشمن یکی باشد و همه با هم باشند، همه دشمن مشترک داریم که  به هیچ کس در امت اسلام رحم نمی کند، اختلاف سلیقه ها با گفتگو قابل حل است.

عزت و کرامت امروز حاصل فداکاری بسیج در دفاع مقدس است

وی افزود: بسیج یک جا در صحنه جنگ فداکاری نشان داد و این عزت و کرامت که می بینیم حاصل همین فداکاری هاست.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: دشمن از این وحدت و انسجام دشمن می ترسد و امروز تفکر بسیجی را در یمن و لبنان هم می بینیم.

وی اضافه کرد: بیشترین فریاد  را برای آب داشتم که در تقسیم آب باید عدالت داشته باشید لذا وزات نیرو باید به فکر باشد و مسئولان هم پیگیر باشد و به وضعیت زندگی کشاورزان توجه شود.

حجت السلام رهبر خاطرنشان کرد: قضیه ای هم در دانشگاه اتفاق افتاده که خود استادان و مسئولان آن باید به آن رسیدگی کنند چرا که دختر و پسر دانشجو در آنجا آرامش می خواهند تا درس بخوانند.

برخی مسئولان نان انقلاب را می خورند و رویای غرب در سر دارند

حجت الاسلام علیرضا فرهنگ ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه باغبهادران اظهار کرد: وقنی انسان قدر نعمت های زندگی خود را نداند به چیزهایی که دیگران دارند  چشم می دوزد و حسرت آنها را می خورد.

وی افزود: وقتی انسان ارزش واقعی خود را نمی داند و ارزش را در مسائل مادی بداند همیشه به دنبال آنچه برایش ارزش است می رود و در نتیجه با کمبودهای مادی احساس ناراحتی می کند و از اینکه دیگران اندوخنه مالی زیادی دارند و او ندارد غصه می خورد و همیشه دست و پا می زند تا به مادیات برسد.

امام جمعه باغبهادران با اشاره به کشتار بی رحمانه مردم مظلوم یمن و سکوت جوامع بشری در این خصوص متذکر شد: امروز دیگر زمان سکوت در برابر ظلم نیست و هرکسی سکوت کند خیانت کرده است و مسئولی که می تواند صدای مطلومان را به عالم برساند، اگر نرساند شک نکند که خیانت به اسلام کرده است.

وی با توجه به فرارسیدن هفته بسیج خاطرنشان کرد: تفکر بیسج یعنی منفعل نشدن در برابر مستکبران و زانو نزدن در برابر آنان که البته در جریان سفر اخیر وزیر امور خارجه انگلیس که با طلبکاری از نظام صورت گرفت این پیام را به همه ثابت کرد که اگر تفکر بسیجی در رفتارهای دیپلمات های ما بود این طور جسارت نمی کردند.

خطیب نماز جمعه باغبهادران برخی از مسئولان داخلی با نان انقلاب رویای غرب در سر دارند، تصریح کرد: برخی از مسئولان در فکرشان رویای غرب و زندگی غربی هنوز وجود دارد، چنین شخصی به درد این نظام نمی خورد چراکه نتیجه تفکر لیبرالی توقف بعضی فعالیت های اقتصادی و تعطیل شدن بعضی از کارخانه ها و فساد اقتصادی در کشور است.

وی با توجه به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا نسبت به ملت ایران که آنها را تروریست خوانده است، یادآور شد: رئیس جمهور احمق آمریکا ملت ایران را تروریسم خوانده و حاکمان عربستان را تمجید کرده، بله وقتی گاو شیرده شما در تغذیه سلاح و کشتار مردم دنیا، عربستان است و ایران در برابر شما ایستاده است، باید ایران را این گونه خطاب کنید.

امام جمعه باغبهادران تاکید کرد: فراموش نکنیم که تفکر بسیجی یعنی مبارزه با تفکر لیبرالی و غرب گرایی و تربیت نیروهای انقلابی برای اداره کشور و امروز همه ما باید گوش به فرمان رهبر عزیز انقلاب در درون نظام سعی بر حفظ وحدت و انسجام در مقابل دشمنان داشته باشیم.

بسیجیان خواب راحت را از آمریکایی‌ها گرفته‌اند

حجت الاسلام احمد شاکری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر کوهپایه ضمن دعوت به تقوای الهی و پرهیز از گناه، اظهار کرد: کارهایی که پیش می‌آید و گناهانی را که انجام می‌دهیم ما را از یاد خدا غافل می‌کند و دل همانند شمشیرها زنگار می‌زند، و این دل به تعبیر حضرت علی (ع) وقتی احیا می‌شود که موعظه برای دل باشد.

امام جمعه شهر کوهپایه با اشاره به ایه ۶۷ سوره زخرف، تصریح کرد: دوستی‌های دنیا که ادم را از یاد خدا غافل می‌کند نتیجه ان در روز قیامت این است که این دوستی‌ها به دشمنی تبدیل می‌شود و فقط دوستی در سایه تقوا می‌تواند به قیامت برسد و آنجا ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به روایتی از امام صادق (ع)، افزود: برادری در مسیر خدا، همسر خوب مهربان همراه با الفت در مسیر دین خدا و فرزند رشید و عاقل و حکیم همیشه ارزشمند، عزیز و دوست داشتی است و کسی که حتی یکی از این‌ها را داشته باشد هم به خوبی های دنیا و هم به خوبی های اخرت رسیده است و بهترین بهره دنیا و اخرت رو برده است.

شاکری در ادامه گفت: اگر برادری و اخوت غیر مسیر خدا شد بپرهیزید و فاصله بگیرید و برادری با پرهیزکاران را طلب کنید ولو که در تاریکی‌های زمین باشد و اگر چه لازم باشد که عمرت رو بکار بگیری که یک برادر دینی پیدا کنی و به استثنا انبیا و اولیا خداوند بهتر از دوستان خوب خلق نکرده است.

احمد شاکری با تبریک هفته وحدت و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، عنوان کرد: هر حرکتی که موجب بشود عده‌ای کینه در دل بگیرند و به طرف مقابل حمله کنند و فتنه ای در گوشه‌ای از جهان بین مسلمان‌ها بوجود بیاید از چیزهایی است که هم امام خمینی (ره) می‌فرمایند از آن دست بردارید و یکی بشوید و هم مقام معظم رهبری بر ترک آن تاکید دارند.

امام جمعه شهر کوهپایه با بیان این‌که هفته بسیج با ولادت پیامبر (ص) و امام صادق (ع) مقارن شده که این تقارن مبارکی و میمنت آن‌را مضاعف می‌کند، بیان کرد: وقتی که فرمان تاسیس بسیج توسط حضرت امام خمینی (ره) داده شد کسی آن‌ روز فکر نمی‌کرد که اگر بسیجیان چند کشور دست به دست هم بدهند می‌توانند خواب و آرامش را از امریکا بگیرند؟

شاکری اذعان کرد: امروز مردم مظلوم و شجاع یمن، حزب الله لبنان، زینبیون و فاطمیون، حشد الشعبی عراق و بسیج قهرمان و دلیر ایران خواب راحت را از امریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و اروپایی‌ها گرفته‌اند

امام جمعه شهر کوهپایه گفت: در ۱۶ ربیع الاول اقامه نخستین نماز جمعه اسلام به امامت و خطابه حضرت محمد (ص) در اغاز هجرت برگزار شد و اقامه نماز جمعه در آغاز هجرت و تاسیس حکومت اسلامی و در اولین جمعه دلیل و پیامی است که نماز عبادی سیاسی جمعه دارای ارزش و فراوان است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن