ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 93440
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۵:۵۹
  • 253 بازدید
  • ارسال توسط :
انصارالله: طرح هر پیش شرطی قبل از مذاکرات صلح، تلاش‌های سازمان ملل را ناکام می‌گذارد

انصارالله: طرح هر پیش شرطی قبل از مذاکرات صلح، تلاش‌های سازمان ملل را ناکام می‌گذارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، محمد علی الحوثی، رییس کمیته عالی انقلاب یمن گفت: من معتقدم فرستاده سازمان ملل بعد از شکست‌هایی که در دور قبلی مذاکرات رخ داد، درک می‌کند که هرگونه شروط ائتلاف متجاوز عربی و همپیمانانش تنها موانعی در برابر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، محمد علی الحوثی، رییس کمیته عالی انقلاب یمن گفت: من معتقدم فرستاده سازمان ملل بعد از شکست‌هایی که در دور قبلی مذاکرات رخ داد، درک می‌کند که هرگونه شروط ائتلاف متجاوز عربی و همپیمانانش تنها موانعی در برابر تلاش‌ها برای برقراری صلح است؛ چرا که این شروط قبلا موجب شکست مذاکرات شده بود.

فضل ابوطالب، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله روز جمعه اعلام کرد که این جنبش دعوت‌نامه‌ای برای شرکت در مذاکرات صلح در سوئد دریافت کرده است.

در همین راستا مارک لوکوک، معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه اعلام کرد که طرف‌های بحران یمن تاکید کرده‌اند که در مذاکرات سوئد شرکت خواهند کرد.

وی اخیرا به یمن سفر کرده و با نمایندگان دولت مستعفی این کشور و مسئولان انصارالله دیدار کرده بود.

لوکوک در پایان این سفر گفت: طرف‌های یمنی اعلام کرده‌اند که در مذاکرات سوئد شرکت می‌کنند. این جنگ باید به پایان برسد؛ چرا که یمنی‌ها مستحق آینده بهتری هستند.

انتهای پیام  

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن