ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 93549
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۸:۱۳
  • 426 بازدید
  • ارسال توسط :
کتاب «سید زنده است» در دزفول به مسابقه گذاشته شد

کتاب «سید زنده است» در دزفول به مسابقه گذاشته شد

محمد اسماعیلی، دبیر کانون جلسات قرآن مساجد شهرستان دزفول در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، بیان کرد: مسابقه کتابخوانی کتاب «سید زنده است» روایت زندگی شهید مجید ابوالقاسمی از شهدای مدافع حرم دزفول به قلم علی موجودی، ویژه اعضای جلسات قرآن این شهرستان برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه این کتاب با تخفیف 50 درصد […]

کتاب «سید زنده است» در دزفول به مسابقه گذاشته شد

محمد اسماعیلی، دبیر کانون جلسات قرآن مساجد شهرستان دزفول در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، بیان کرد: مسابقه کتابخوانی کتاب «سید زنده است» روایت زندگی شهید مجید ابوالقاسمی از شهدای مدافع حرم دزفول به قلم علی موجودی، ویژه اعضای جلسات قرآن این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این کتاب با تخفیف 50 درصد در اختیار علاقه‎‌مندان به شرکت در این مسابقه قرار می‌گیرد، افزود: فروش کتاب و ثبت‌نام در این مسابقه آغاز شده و مسئولان جلسات قرآن می‌توانند جهت دریافت کتاب به دفتر کانون جلسات قرآن مراجعه کنند.

اسماعیلی ادامه داد: شهید ابوالقاسمی از مسئولان جلسات قرآن مساجد شهرستان و هم‌نسل جوانان و مسئولان جلسات قرآن است؛ از همین رو در این مسابقه تلاش بر این است که کتاب به دست مسئولان جلسات قرآن برسد.

دبیر کانون جلسات قرآن مساجد شهرستان دزفول با بیان اینکه شرکت‌کنندگان تا بهمن‌ماه فرصت دارند در این مسابقه شرکت کنند، گفت: 300 نسخه از کتاب «سید زنده است» ویژه مسئولان جلسات قرآن تهیه شده است.

وی اظهار کرد: پیش از این کتاب «جوانمرد قصاب» با موضوع یکی از شهدای شهرستان دزفول در میان اعضای جلسات قرآن به مسابقه گذاشته شد و با همکاری مرکز فرهنگی دفاع مقدس شهرستان 400 نسخه از کتاب در اختیار مسئولان جلسات قرار گرفت.

اسماعیلی در پایان، تشکیل دوره آموزشی هلال احمر ویژه مسئولان برگزاری اردوهای جلسات قرآن و جشنواره ورزشی ویژه اعضای جلسات قرآن را از دیگر برنامه‌های این کانون در روزهای آینده عنوان کرد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن