ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 96401
  • ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸
  • 457 بازدید
  • ارسال توسط :
نماینده سازمان ملل در امور یمن وارد صنعا شد

نماینده سازمان ملل در امور یمن وارد صنعا شد

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، "مارتین گریفیتس" نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور یمن امروز شنبه برای بررسی راهکارهای اجرای توافق استکهلم درباره الحدیده وارد صنعا پایتخت این کشور شد. یک منبع دیپلماتیک در […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از اسپوتنیک، "مارتین گریفیتس" نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور یمن امروز شنبه برای بررسی راهکارهای اجرای توافق استکهلم درباره الحدیده وارد صنعا پایتخت این کشور شد.

یک منبع دیپلماتیک در صنعا گفت که گریفیتس در جریان سفر به صنعا با رهبران جنبش انصارالله و  رئیس کمیته هماهنگی استقرار مجدد در الحدیده و بندرهای سه گانه آن دیدار خواهد کرد.

به گفته این منبع نماینده سازمان ملل با رهبران انصارالله درباره اجرای توافق استکهلم و آمادگی برای برگزاری دور جدیدی از رایزنی‌ها بین طرف‌های یمنی گفت‌وگو خواهد کرد.

شورای امنیت سازمان ملل روز بیست و یکم دسامبر گذشته قطعنامه حمایت از توافق سوئد درباره یمن را تصویب کرد.

در این قطعنامه از طرف‌های یمنی خواسته شده که توافق استکهلم را بر اساس برنامه زمانی مشخص شده اجرا کنند و طرف‌ها باید به آتش‌بس در استان الحدیده و استقرار مجدد نیروها طی 21 روز پس از برقراری آتش‌بس پایبند باشند.

 متجاوزان و مزدوران آنها به نقض توافق استکهلم ادامه می‌دهند و تا کنون با تجاوزات بی وقفه خود به الحدیده و مناطق مختلف آن، آتش‌‌بس به  دست آمده بر اساس این توافق و قطعنامه 2451 شورای امنیت سازمان ملل را نقض می‌کنند.

آغاز سال 2019 و تداوم تجاوزات نظامی عربستان به یمنشکار 5 نظامی سعودی در عملیات تک‌تیراندازان یمنی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن