ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 97185
  • ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۶:۳۰
  • 337 بازدید
  • ارسال توسط :
سفر هیئت سفیران اتحادیه اروپا به عدن یمن

سفر هیئت سفیران اتحادیه اروپا به عدن یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، هیئتی از سفیران اتحادیه اروپا به ریاست آنتونیو کالفوبویرنا در قالب سفری رسمی وارد عدن شد. بنا بر گزارش سایت شبکه اسکای نیوز، این سفر به منظور بررسی مهمترین چالش‌های فرا روی یمن در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، انسانی و امنیتی صورت گرفته است. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، هیئتی از سفیران اتحادیه اروپا به ریاست آنتونیو کالفوبویرنا در قالب سفری رسمی وارد عدن شد.

بنا بر گزارش سایت شبکه اسکای نیوز، این سفر به منظور بررسی مهمترین چالش‌های فرا روی یمن در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، انسانی و امنیتی صورت گرفته است.

اعضای این هیئت اروپایی در فرودگاه عدن مورد استقبال عبدالرقیب فتح، وزیر اداره محلی رئیس کمیسیون عالی امدادرسانی و احمد سالم ربیع، استاندار عدن قرار گرفتند.

عبدالرقیب فتح تاکید کرد: دیدارهایی که این هیئت با تمامی طرف‌های فعال در کشورمان و در استان‌های مختلف برگزار خواهند کرد برای دستیابی به تصویری فراگیر از وضعیت کشورمان در زمینه‌های مختلف به ویژه در زمینه انسانی موثر خواهد بود.

در همین راستا، استاندار عدن تصریح کرد، این سفر برای این شهر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و اعضای اتحادیه اروپا در جریان زندگی‌ یمنی‌ها در نتیجه جنگ چند ساله در این کشور قرار می‌گیرند.

انتهای پیام

مترجم: مریم مینائی

دبیر: زهرا موسوی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن