ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98734
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :

ثبت 508 مورد نقض آتش بس توسط ائتلاف متجاوز در 72 ساعت گذشته

العالم . باخبرنگاران یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: جنگنده های سعودی و پهپادهای جاسوسی به پرواز بر فراز شهر الحدیده و شماری از شهرها ادامه می دهند. مزدوران سعودی نیز محله های مسکونی و کشتزارها و خانه های شهروندان و مواضع نیروهای ما را با 51 موشک و 256 خمپاره و 139 عملیات […]

العالم . باخبرنگاران

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: جنگنده های سعودی و پهپادهای جاسوسی به پرواز بر فراز شهر الحدیده و شماری از شهرها ادامه می دهند. مزدوران سعودی نیز محله های مسکونی و کشتزارها و خانه های شهروندان و مواضع نیروهای ما را با 51 موشک و 256 خمپاره و 139 عملیات تیراندازی با سلاح های سبک و نیمه سنگین هدف قرار دادند.

وی افزود: نیروهای یمنی تحرکات متعدد مزدوران سعودی اعم از تلاش آنها برای پیشروی و ساخت استحکامات و ارسال تجهیزات را رصد کرده اند که نشاندهنده قصد و نیت آنها برای انجام جنایت های بیشتر علیه شهروندان یمنی است. جنگنده های سعودی نیز حملات متعددی علیه مناطق مختلفی در استان های ذمار و صنعا و عمران و حجه و الجوف انجام دادند.

سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن همچنین از مقابله نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با تلاش مزدوران سعودی برای پیشروی به سمت مواضع نیروهای یمنی در مناطق مختلف خبر داد.

یحیی سریع خاطرنشان کرد: نیروهای یمنی در مقابل نیز دست به 4 عملیات تهاجمی علیه مواضع مزدوران از جمله در البقع و جبل القمامه در الملاحیط زدند و طی این عملیات جبل القمامه پاکسازی شده و باز پس گرفته شد. همچنین عملیات تهاجمی نیروهای یمنی در المدافن در استان حجه به بازپس گیری مواضعی انجامید که دشمن پیش از این در آنها پیشروی کرده بود.

وی اظهار داشت که نیروهای مبارز ما همچنین دست به 6 عملیات علیه مواضع دشمن در مناطقی از الجوف و صعده و لحج و الضالع زدند. نیروهای یمنی همچنین بیش از 64 مزدور را از پای درآوردند و دهها خودروی زرهی مزدوران را منهدم کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن