ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99249
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
  • 109 بازدید
  • ارسال توسط :
سعودی‌ها به‌دنبال ایجاد تنش در منطقه هستند

سعودی‌ها به‌دنبال ایجاد تنش در منطقه هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه، سوم اسفندماه، گفت: بن سلمان و هیأت همراهش از سفر به پاکستان مقاصد شومی را دنبال می‌کردند که مهمترین آن‌ها ایجاد تنش میان روابط ایران و پاکستان بود.امام جمعه زاهدان اظهار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه، سوم اسفندماه، گفت: بن سلمان و هیأت همراهش از سفر به پاکستان مقاصد شومی را دنبال می‌کردند که مهمترین آن‌ها ایجاد تنش میان روابط ایران و پاکستان بود.
امام جمعه زاهدان اظهار کرد: سعودی‌ها با دخالت در امور داخلی کشورها و نقش مستقیم یا غیرمستقیم در جنگ و ناامنی در کشورهایی مانند یمن، سوریه و عراق، به‌دنبال ایجاد تنش در منطقه هستند.
وی افزود: متأسفانه سعودی‌ها به مهره امریکا و اسرائیل تبدیل شده و نقشه‌های آنان را در منطقه پیاده می‌کنند؛ حادثه تروریستی جاده زاهدان – خاش نیز با هدف ضربه زدن به انقلاب اسلامی و با دخالت سعودی‌ها صورت گرفت.
آیت‌الله سلیمانی ادامه داد: حکام عربستان سعی دارند کشورهای منطقه را از ایران جدا کرده و روابط حسنه را تبدیل به تنش و اختلاف کنند؛ سعودی‌ها در صدد هستند تا در مقابله با ایران، پاکستانی‌ها را کنار خود داشته باشند.
وی بیان کرد: حکام آل سعود از تاریخ عبرت نمی‌گیرند؛ باید بدانند همان‌طور که صدام در عراق و مبارک در مصر نابود شدند، روز نابودی آنان نیز خواهد آمد؛ سعودی‌ها و تروریست‌ها باید بدانند خون پاسداران شهید کشورمان و مردم مظلوم یمن پایمال نخواهد شد و روزی دامن حکومت ظلم آنان را خواهد گرفت.
نماینده ولی فقیه در استان همچنین در پایان خطبه‌ها با مردم سیستان و بلوچستان خداحافظی کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب همواره در اندیشه جوان‌گرایی و فرصت دادن به جوانان هستند؛ براساس گفته رئیس دفتر رهبری من نخستین شهید این تفکر زیبا هستم.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن